Wspomnienia z dnia 11 sierpnia 2021

1. Dzieci w wieku od 10 do 11 lat walczyły w  walce typu fame-mma za szlugi i alkohol.  Gdy go piły to tylko mogłem prosić i przekonywać żeby nie zerowały butelki i aby im nie dawać papierosów. Moja władza ich nie sięga,  wręcz przeciwnie- to nastolatki mają dużo władzy kontrolując co się ukaże w mediach społecznościowych na kogoś temat bo to oni mnie nagrywają a nie ja ich. 

2. Właśnie usłyszałem że ktoś był bardzo o mnie zazdrosny bo sądził że poderwałem jego dziewczynę podczas gdy jest to moja sąsiadka. Nawet moja dziewczyna widząc mnie z sąsiadką- pytała mnie czy to jest moja żona a dziecko sąsiadki-czy jest naszym wspólnym. ..

3. Kot przyszedł z nami na statek i miauczy teraz na nabrzeżu podczas gdy ja śpię na dolnym pokładzie. 

Przyjechałem do portu ze stacji kolejowej po skrajnie niebezpiecznej drodze która miała ogromne koleiny takie że hulajnoga wpadła w nie razem z podestem i jechało się jak w rynnie.  Było w kilku miejscach zbyt niebezpieczne aby mnie ktoś wyminął. Drogą tą niezbyt legalnie wielkie tiry objeżdżały płatne odcinki dróg krajowych- równolegle przebiegające.  Zniszczono jej na 100 czy 200 milionów złotych strat. Nie dało się miejscami jechać bo koleiny były tak niebezpieczne że minięcie się było bardzo trudne.  

4. Wolni ludzie,  wolne media- wrzeszczano pod lokalną byłą redakcją gazety czy dziennika- w związku z eliminacją amerykańskich nadawców z rynku polskiego. Ta stacja telewizyjna jaka ma zniknąć była dziwna i bardzo kontrowersyjna przez swoją politykę gospodarczą jaką promowała- ale patrzyła na ręce każdej władzy a nie tylko tej- której mniej lubiła. Ciekawe czy i kiedy zamkną także mój media-biznes....

5. Przez około godzinę w wiosce nad rzeką skakaliśmy na hulajnodze- i komentowałem opinie starszych osób że hulajnoga jest dziecinna. Ona jest po prostu fajna u należy olać hejt. Nie było przeszkód. Były tylko schodki pod salą świetlicy wiejskiej i to wszystko.  Nie ma skejtparku i skuterkidy ze wsi mają tylko schodki w dodatku zrobione z bruku. Skejt-masakra, skejt-zło. Wczoraj namawiałem panią sołtys na skejtpark ale to nadrzeczna wioska z ledwie 300 mieszkańców.  

Opr. Adam Fularz 
Cdn.


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Translate/ Tłumacz

Legnica w internecie